Trzy skuteczne sposoby reagowania na konflikt w zespole

Kłótnie w zespole

Nieporozumienia związane z poczuciem niesprawiedliwości związanej przyznawaniem premii lub wynagrodzenia

Wzajemna niechęć do współpracy członków zespół

Niezażegnane żale, romanse i niewyjaśnione porozumienia wpływające na jakość współpracy

Zazdrość i zawiść współpracowników

Złośliwe, kąśliwe i ironiczne komentarze

Brak przekazywania sobie ważnych informacji przez członków zespołu

Niezrealizowane zlecenia spowodowane wzajemną niechęcią, brakiem zaangażowania i wrogością

Malkontenctwo i obniżanie autorytetu szefa
________________
To tylko wybrane przykłady sytuacji konfliktowych w zespole, które utrudniają współpracę, obniżają efektywność, osłabiają autorytet szefa i jego wpływ na pracę zespołu, psują wizerunek marki przed klientami, powodują wzrost absencji i odejść z pracy dobrych pracowników.

Wielu menadżerów załamuje ręce. Niektórzy straszą, szantażują lub obiecują gratyfikacje, które nie mają szans na spełnienie, co jeszcze bardziej irytuje pracowników.

W jaki sposób rozmawiać z pracownikami, którzy toczą ze sobą spory, konflikty, a nawet „wojny”?Czego nie mówić, aby pomóc pracownikom dojść do porozumienia?

Jak poprowadzić spotkanie ze skłóconymi członkami zespołu?

Jak rozpoznać RZECZYWISTY problem powodujący konflikty w zespole?

Jeśli interesuje Cię ten temat-zapraszamy na webinar, który prowadzi Patrycja Dorsz vel Drożdż, Wice Prezes Zarządu Wrocławskiego Centrum Mediacji.


Zapisy: https://www.subscribepage.com/webinar_konfliktywbiznesie