Kłótnie w zespole
Nieporozumienia związane z poczuciem niesprawiedliwości związanej przyznawaniem premii lub wynagrodzenia
Wzajemna niechęć do współpracy członków zespół
Niezażegnane żale, romanse i niewyjaśnione porozumienia wpływające na jakość współpracy
Zazdrość i zawiść współpracowników
Złośliwe, kąśliwe i ironiczne komentarze
Brak przekazywania sobie ważnych informacji przez członków zespołu
Niezrealizowane zlecenia spowodowane wzajemną niechęcią, brakiem zaangażowania i wrogością
Malkontenctwo i obniżanie autorytetu szefa
________________
To tylko wybrane przykłady sytuacji konfliktowych w zespole, które utrudniają współpracę, obniżają efektywność, osłabiają autorytet szefa i jego wpływ na pracę zespołu, psują wizerunek marki przed klientami, powodują wzrost absencji i odejść z pracy dobrych pracowników.
Wielu menadżerów załamuje ręce. Niektórzy straszą, szantażują lub obiecują gratyfikacje, które nie mają szans na spełnienie, co jeszcze bardziej irytuje pracowników.
W jaki sposób rozmawiać z pracownikami, którzy toczą ze sobą spory, konflikty, a nawet „wojny”?Czego nie mówić, aby pomóc pracownikom dojść do porozumienia?
Jak poprowadzić spotkanie ze skłóconymi członkami zespołu?
Jak rozpoznać RZECZYWISTY problem powodujący konflikty w zespole?
Jeśli interesuje Cię ten temat-zapraszamy na webinar, który prowadzi Patrycja Dorsz vel Drożdż, Wice Prezes Zarządu Wrocławskiego Centrum Mediacji.
Zapisy: https://www.subscribepage.com/webinar_konfliktywbiznesie